De verspreiding van het coronavirus zorgt voor steeds meer onrust nu ook in België meer mensen besmet raken. Met deze boodschap willen we enkele onzekerheden wegnemen en u informeren over de maatregelen die we nemen om de continuïteit van onze diensten te blijven garanderen.

Continuïteitsgarantie

Eerst en vooral is het belangrijk om te weten dat EASI alle diensten vanop afstand zal blijven leveren. Er is alles aan gedaan zodat onze medewerkers de geplande diensten of interventies kunnen verzorgen vanop afstand – vanuit onze kantoren of van thuis uit.

Ons doel is om de continuïteit van uw activiteiten te garanderen en te anticiperen op mogelijke problemen tijdens de "normale" hervatting van de activiteiten. We houden de geplande vergaderingen en interventies dus in stand, maar we voorzien om ze anders te organiseren, de interventies zullen op afstand gebeuren en de vergaderingen zullen via teleconferentie plaatsvinden.

Als er aanvullende maatregelen moeten worden genomen of als er een bepaalde interventie moet worden gepland, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw EASI-projectmanager.

Support

Om de ondersteuning voor onze oplossingen Adfinity, SmartSales en Cloud2be zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, willen wij u vragen zoveel mogelijk gebruik te maken van ons MyConnect-extranet.

Preventie

Om uw en onze medewerkers te beschermen, dienen we zeer waakzaam zijn. Als uw bedrijf getroffen wordt door het Coronavirus en u hebt onlangs een EASI-medewerker ontvangen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@easi.net. Uiteraard zullen wij u ook informeren in het omgekeerde scenario.

Wij volgen de situatie op de voet en houden u tijdig op de hoogte als er verdere maatregelen worden genomen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.